30/1-09

Naturen idag var väldigt inressant :) John, Tommy och Adam hade en intressant redovisning. Dom redovisade om en komet? som så småning om krocka eller dras in på jorden av dragningskraften. Efter det pratade vi om festingar och deras sjukdomar och deras existens. En onödig parasit det där. Sen Drog jag, Patricia, Linkan, Sara och Alex till corner och fikade/åt och hade en trevlig pratstund. Sen kom Emma och hon hade väldigt snygga skor! :D Sen var dom tråkiga och skulle åka så jag Patricia och Linkan till banken och bråkade med dom ;P
Sen blev det hemfärd :)

Bara 2 dagar kvar nu tills jag flyttar. Känns skönt :) Men dagarna går väldigt, väldigt sakta ;o Enbart för att jag sitter och väntar ;P
Och min käre katt som ska flytta med mig har nog blivit lite senil eller allmänt konstig i hjärnan. Han beter sig väldigt underligt, men han är ju trots allt 15 år eller 16? Nått av det ;P Men han ska minsann inte bort än.

Tycker Linkan kan komma nu för det är lite tråkigt att skriva i bloggen, fast det är ju ifs trevligt att skriva med Arvid på msn :)
Fast ska se film i kväll med mamma och linkan :) det blir Abraham och Josef. Spännande spännande :)
Sen kanske Patricia också dyker upp (:


Kommentarer
Postat av: Patricia

utmanat dig i min blogg ;)

2009-02-04 @ 19:51:51
URL: http://totalsatisfaction.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0