Bilder bröllop ringar bilder

Idag har jag suttit och kikat på massor, då menar jag MASSOR med bilder om bröllop. Och nu kittlar det i tåna kan jag lova! Jag och Jocke sköt upp det för att det blev för mycket för mig med skolan och bröllopet samtidigt, jag orkade inte och var nära på att lägga ner både skola och bröllop. Men stängde av bröllopet ett tag och gjorde klart skolan. Nu har jag tagit upp bröllopet efter mycket tjat av min blivande man : ) (klingar fint i öronen). Det blir den 23 januari 2010, på våran 6 årsdag : )
Det blev vintern eftersom han är pollenallergisk. Ja, jag kan vara omtänksam ibland : P

Jag har redan skissat upp bilder på klänningar jag vill ha till partyt efteråt. Vill inte ha den klumpiga klänningen under dansen och så. Det blir jobbigt nog iaf : P Men iaf så har jag skissat upp 3 förslag, vet inte vilken av dom jag vill ha men det går nog att välja i slutet i alla fall : )

Hmm, tillbaka till det jag egentligen ville visa, när vi kollade på bilderna hittade jag min nya kärlek!!! Har alltid varit "besatt" av en ring, men den här! oj oj oj säger jag bara. jag är förälskad på riktigt!



Den vill jag ha! det är den vackraste ring jag någonsin sett i hela mitt långa liv!
den är så perfekt den kan bli. Jag måste ha den!
jag vill bara hoppa upp och ner för att jag får lyckokänslor i magen av att se den.
Den får mig verkligen att tänka bröllop. Mummmmms säger jag bara!
Trodde inte att den där flick flickan bodde i mig. Men det gjorde den banne mig!




P.S
Som ni alla nu fattat så kommer min blogg förmodligen mest innehålla bröllop.
Men det är vad mitt liv mesta dels kommer innehålla så det är bara att stå ut med mina underbara samtal med bloggen om alla klänningar jag vill ha för att jag inte kan välja en, och alla dumma saker som finns 100 ex av och såklar lite utbrott på min älskling : ) men det kan nog bli rätt smaskigt! :D
D.S

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0