fredagens tokigheter : )

Idag hittade Sara hit. jälkans trevligt det du! : D
Vi hamnade som vanligt på balkongen och snackade och målade naglarna och traskade till hemköp och köpte korv med bröd : )  Det blev kokt korv och det var skit gott. Borde koka den oftare : ) Och sen blev det ett kakpaket också ; )
Sen satt vi ännu mer på balkongen och snackade och sen blev det så kallt att vi hamande vid datorn. Vi kollade på bulldogar och så valpar, gissa om jag blev förälskad! så sjukt söta varelser det är!!

Sen hittade Sara såklart cameran på bärbara och tog lite tjusiga kort ! : )



Sen blildades den här bilden bara sådär. Jag ser ut som en hårlös tös och sara, ja, sara hon ser ut hon ; )
Skrattade åt den gjorde vi iaf en del ; D haha
Sen tyckte Sara att jag skulle kolla på henne medans hon tuggade sin kaka, trodde hon fått kaka i näsan men icke då hon skulle vara lite rolig och blåste ut kaksmulor på mig ;D haha den var jag inte berädd på : P Sen slutade det med att det skulle vara roligt om man blåste ut mjöl på någon men det det skulle inte smaka så bra så oboy skulle smaka bättre : )
Sen skulle hon åka hem och det blev mindre kul men hon kanske kommer nästa vecka : ) det blir skoj, sen kanske vi kan få hit Emma och Alexandra också om vi har tur : )

Nej nu ska jag träna lite och duscha och sen laga lite mat : ) undra vad det blir för gott idag?

Kommentarer
Postat av: Sara

haha ja något vi verkligen borde göra om ^^

2009-07-31 @ 18:31:28
URL: http://freaksaraa.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0