Lördagmorgon

Klockan är bara strax efter åtta och jag är klarvaken och har redan gjort 1000 saker
Jocke har åkt på nått roligt grejs med sin pappa och lillebror : ) Så sitter här själv med Wilma och har det trevligt : )
Har hunnit bära upp saker från gamla lägenheten, just ja jag har flyttat upp en trapp till lägenheten ovanför, den ser likadan ut men den har balkong : ) Och Wilma älskar det! Haha hon blir så arg när man kommer ut på balkongen för att det är bara hennes ;P
Älskar min garderob nu : ) har massa plats för mina skor :* Har även målat i badrummet i morse : O
Men bara listerna, dom är så fult träfärgade så målade dom vita. Men ska måla väggen också sen, i grå tror jag, för just nu är dom en äckligt gulvit färg, tror inte väggarna blivit städade alls :S usch...
Nu ska jag bara förtsätta att städa och sätta upp hatthyllan och tavlorna : ) sen ska jag cykla till elgiganten och köpa sims 3 <3 wiiie! fy så skoj... Ska nog lura med mig mamma ( : ska nog köpa en ny vattenskål till pluttan också... hmm...




Ha det gött så länge! : D

Kommentarer
Postat av: Sara

fan här händer det grejer ^^ nice med ny lägenhet, speciellt med balkong den här gången ;)

2009-07-25 @ 09:36:16
URL: http://freaksaraa.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0