tisdagkväll

Igår var jag med linkan : ) Det var skitkul! först satt vi och pratade en massa om allt som hänti våra liv. Det har verkligen hänt massor! : O Så det har väl inte varit händelselösa år även om alla inte varit så bra. ; P
Sen drog vi till mig och kökade korv med bröd och malin brände sig självklart på korven ; D hahah bara hon lyckas asså.

Sen drog vi med Colan och chokladen till en lekpark och satt på en bänk och blev brutalt attackerade av alla myggor. Så linkan kom på denna smarta ide att slå ihjäl dom och hittade en tändare i fickan.
Och ja, nu kan ju tänka er själv, hon började elda upp myggorna. Och det luktade inte gott vill jag lova ;D haha

Sen gjorde vi en hög med massa myggor som brann upp... Men dom tog inte slut dom är ju hur många som hellst. Är det inte fåglarna som ska äta upp dom? Jo, men ät upp dom då! Det finns ju för sjuttsiken ett överskott på dom som heter duga. Man borde tejpa fast sånna där mygspiraler på en och gå runt med dom. Då kanske man får vara ifred : )

Kommentarer
Postat av: Sara

dom jävlarna blir tyvärr immuna mot myggspiralerna efter en stund, det fick jag uppleva ikväll :p

2009-07-16 @ 02:20:01
URL: http://freaksaraa.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0