22/7-09

Idag har jag och Jocke varit förlovade i 4 år : ) shit tiden går verkligen fort. Det kändes som igår när vi satt i källaren, när han bodde hos sin pappa, och lyssnade på musik och jag var JÄTTE blyg : ) haha det var tider det... Men det är det nu också! Den tiden var rolig med den här tiden är och grejer. Nu behöver jag inte vara blyg för Jocke längre. Haha

Jag och min bror +  syster satt och pratade för ett tag sen och kom på lite onödigt vetade jag tänker förpesta era hjärnor med : )

1. Mattias och jag satt och kollade på "the big bang theory" förra veckan och där stod en kille och lutade sig mot ytter dörren (snubben stod i trappuppgången) och en annan trodde det knackade och gick och öppnade och killen där ute ramlar in, min bror tyckte den ideen skulle vara rolig att göra men det går ju inte. Ytter dörrarna i sverige går utåt inte inåt som i USA!

2. Jag såg på tv om det var reklam eller inte det handlade i alla fall om nagelack och hur man skulle hålla på med det. Eller fräscha fötter kanske det var btw så skulle man inte ha nagelack hela tiden utan man måste vila naglarna i en vecka annars gulnar dom.. Usch snuskigt att ha gula naglar..

3. Mamma satt och kollade på "Doctors" talkshow som går på TV4+. doctorer tar upp sånt tittarna vill veta. Men iaf så just undet det här avsnittet mamma såg handlade det om Bihålorna. Dom förklarade att slemhinnan i bihålen följa med ut om man snyter sig i genom båda näshålen samtidigt. Vilket kan leda till kronisk bihålsinflamation. Givetvis trodde jag att jag fått det eftersom jag haft bihålsinflamation och det är inte bra efter penicilinet(?). Men mamma räddade mitt för mycket tänkade med att jag inte snyter mig ur båda samtidigt : )

4. När vi satt i köket och kom på onödigt vetande så sa min syster att när man går över gräset så dödar man massor med insekter. Vilket fick min hjärna att leda till att alla människor borde gå på gräset oftare så att dom kan dö lite mer. Jag menar jag tycker vi har ett ganska stort överskott på kryp, speciellt myggor och spindlar, även dom små snuskiga fästingarna som mina envisa katter ska dra hem och sist men inte minst av dom har vi tvestjärtarna som jag btw idag dödade med silk bang! : ) bra till mer än städning.
 
5. Den sista onödigt vetande grejen. I våra toaletter snurrar vattnet åt ett håll när vi spolar i toaletten, men  om vi åker till andra sidan jorden så snurrar vattnet åt ett annat håll. Coolt va? fast jag vet inte om det stämmer för det var mattias som sa att det var så. Och gissa var han fått det ifrån? : D haha The simpson... Där kan det ju vara hitte på skit eller sanning det vet man ju inte ; P

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0