fredagkväll och lördag : )

Nu är jag i sthlm : ) Har i och för sig varit här sen i torsdags men iaf ;P var på fest igår hemma hos Patricias kompis : ) Galet kul det var och galet var det verkligen!!! : O
Vi satt ute i hennes trädgård på framsidan på radhuset. Det var mys.
Sen trippade det in människor eftersom. Hennes syster kom dit med hennes kompis.
Kompisen blev dåligt full på alla shotar på whiskey, rödvin och sprit så hon ramlade ner för trappen och fick avsluta kvällen i en hink. Vi andra hade det fortfarande trevligt och det kom till lite människor.
Trevliga varlelser iaf. Jag sov hos patricia så vi skulle åka kring 3. Gick till t-banan strax efter 3 och det var en halv timme innan den skulle gå så vi sket i det och köpte french hotdogs och tog en taxi till östberga : )
galet skönt att få sova. Är inte van att vara en nattuggla. : s brukar vanligtvis läggan mig vid 11 inte 4 halv 5 ;P
Men det jobbiga tog inte slut där inte. Det var väldigt varmt. Sov med ett täcke, vilket jag ångrade stort när jag vaknade vid en  7 halv 8 kanske. Det var massa svett i pannan och i nacken kändes som att ryggen hade sugits fast i sängen av allt svett så jag var tvungen att gå och dricka vatten men fick det inte kallt. Och tänkte hur i sjutton kan Patricia och Patrik sova i den här värmen, jag döööööör! men tillslut somnade jag också : )
Det var skönt att komma till maria sen och snacka lite med henne och ta en dusch.
Jag har nog inte känt mig så här fräsch (?) på länge :/
Men nu ska jag vänta på att Patricia orkar röra på sig :D


Heej då : )


Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0