23/6-09

Skulle ut och cykla med min mamma halv 8, men blev klar innan så gick hem till henne. Nej då var hon inte hemma och cykeln var borta. Hmm, jag kom fram till den slutsatsen att hon nog cyklat till OKQ8 och köpt cigg, där brukar hon hamna om hemköp inte öppnat än ; D haha Fast det kanske inte är cigg hon vill ha?
Och min lilla bebis har börjat gå ut : ) hon är så söt ute i stora vida världen. Men hon ska springa in hela tiden och sen ut igen så det är ganska drygt. Man skulle bott i hus med altan så kan man ha altandörren öppen jämt så kan hon springa bäst hon vill : ) Min mor kallar så nu ska jag cykla och min slutsats var fel hon var hon Malin :*



Min lilla bebis : )

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Gulliga katter:)

2009-08-08 @ 17:10:13
URL: http://mathildajippi.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0