Äntligen!

Äntligen! Nu kan jag skriva. Kunde inte göra det tidigare i morse för den hade fuckat ur sig totalt... : s Måste ju skriva av mig här nu när jag inte har något att göra. Men iaf så har jag varit med min mamma till krylbo och hämtat min cykel. : ) Jockes bonusmamma städade lite i deras nyinglasade veranda : ) Blev jätte fint! Sen cyklade jag och mamma vidare till Wiggmans och fantiserade ihop ett hem vi sen ska skaffa oss : ) Dom har dåligt fina saker där! Hittade en skitmysig soffa där. Men den gick på typ 21000 så ; P det är bara att börja spara. Sen gick vi in på franzéns. Hittade gardiner där jag ska köpa i morgon, dom blev till köket. : ) Sen hittade jag en jättesnygg vas gick i rosa så ska köpa den med massa spröt till ska trycka in det i köksfönstret ;P lägger nog upp en bild sen.
Sen har jag varit på arbetsförmedlingen i 1 timme idag och fyllt i massa grejs.
Inte det roligaste kan jag säga! Men fick en rosa mapp "nytt jobb" haha! Alltid något.

Var till gallerix i går? eller var det i förrgår? ah i alla fall så köpte jag oljefärg och två vita tavlor som jag ska måla. : )
Fick presentkort där för vill ju att jag och jocke ska ha lite kul på väggen men nu blir det kul att göra det också! :D

Sen har jag beställt klipptid också! måste bli av med min hemska frisyr och klippa bort de slitna i håret. Men hon jag ska gå till, hade Bennys jobbarkompis (Linkans bonuspappa) blivit missnöjd hos. Så ska kolla där mamma ska klippa sig i morgon hur dom är så kanske jag byter ställe : )

Nu ska jag kolla lite på film och irritera jocke lite kanske : )


Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0