betygsättning, betygsättning och betygsättning...

Idag sätts betygen så nu kan jag slappna av, äntligen. Trodde aldrig jag skulle klara av det här : ) haha
I nian trodde jag aldrig att jag skulle klara av gymnasiet för att alla sa att det var så jobbigt och värre än högstadiet. Men det kan jag ju inte påstå att det är. det går nog jämt ut : ) 
Pratade med Jonas idag om foto-kurserna och det var skönt att höra att jag inte fått IG i det : D Och Walle blev lycklig att jag suttit och redigerat en massa i veckan : ) Så det blir inga IG alls på betyget! Wiho! Jag är så lycklig att jag äntligen är klar.

Så nu ska jag hem och sova ut och om en vecka är det Studenten! Fy vad jag ska fira att jag varit så bäst!! :D

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0