En ovanlig söndag...

Idag har jag röstat : ) Det kändes skönt att kunna bidra med något bra : ) Sen drog jag till Patricia och kollade på förintelsen och pinade henne med lite ögonbrynsnoppning : D

Förintelsen är nog det värsta jag sett! helt rubbat! I den dokumentären får man veta så mycket man inte fått veta genom andra filmer och det man får veta i skolan... Helt sjukt! usch... visste att dom där var helt sjuka i huvudet men inte så sjuka i huvudet när man får höra fångar som pratar om det. En berättade att när dom skulle tömma eller vad dom nu skulle göra, iaf en gaskammare och då hörde dom skrik, det var ett spädbarn som överlevde, snacka om mirakel, men dom blev väl chockade och ropade på vakten och sa att någon grät, att någon överlevt. Vakten gick bara in och sköt bebisen och sa nu är den död eller inte nu eller något sånt. Helt rubbat! Usch!

Hade jag varit där och bliit tvungen att döda eller bli dödad då hade dom fått skjuta mig mellan ögonen. Alla säger att man gör allt när det kommer till ens liv. Men hallå! Hur skulle man sen tas med att man mördat någon, hur skulle man kunna ha det på samvetet att man haft ihjäl massa oskyldiga människor och BARN! Nää fy...

Nu ska jag kolla klart på CSI där dom är helt också är helt galna...

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0