Förmiddagen blev ljusare...

Tidi (8) En liten melodi sådär på förmiddagskvisten : ) Nu är jag garanterat på bättre humör än i morse, för jag har sökt mer jobb... Det känns skit bra : ) Men vill fortfarande spendera min tid på annat än hemmet...
Jag vill ner på stan och shoppa loss på gallerix och åka till sthlm. Tycker det sista studiebidraget ska komma nu så jag kan åka till Sthlm och göra Sthlm osäkert : ) (som om det inte redan är så jäkla osäkert då) ; ) haha

Jag var lite busig och beställde en ny väska och nya skor igår på H&m:s hemsida ; P Det får ni se sen var det är, när det bahagar att komma hem till mig : ) Nu ska jag nog klä på mig från pyamasen och se om mamma är lite roligare än datorn : )

Jag kommer säkert in och skriver igen om vilka roliga saker det finns på Gallerix som jag aldrig upptäckt ; P



See yaah suckers! :D

Kommentarer
Postat av: patricia

Sv; Vet inte än,ska ringa indiern snaart,men orkar inte just nu ;D haha.

2009-06-15 @ 11:34:29
URL: http://totalsatisfaction.blogg.se/
Postat av: MiaLisa

Sthlm behöver alltid bli lite mer osäkert. ;-)

2009-06-15 @ 16:44:11

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0