Gårdagens mys : )

Igår hade vi grillning och lekar i vår lilla uteplats vid media. : ) Men det var såklart bara vi treor som fick ha det mys ; D
Våra mentorer köpte korv och bröd och en grill. Det var inte lite smaskigt att få i sig lite mat med näring i : D
Sen hade vi massa lekar! Kubb, det står mig nog närmast hjärtat, eller ja det beror väl på vem man spelar med och om man vinner eller förlorar ;P Men iaf det var iaf skit kul, och det mest otroliga var att nästan hela klassen var samlad. Det är inte alla gånger det hänt under 3 år : O

Innan grillningen hade vi tvingar Robin att rita på vårt lakan som ska sitta på vagen. Han vill ha lite fina svampar med så han fick det om han skrev MP3 : ) Den blev skapligt snygg när färgerna var på plats.
Jag, Sara, Linkan och Patricia var duktiga och stannade kvar och målade klart. Känns lite surt att alla bara drog sådär och sket i att hjälpa till. Det är väl deras student också?
Sen följde jag med och handlade till studentfrukosten med Linkan, Patricia och Eva. Shit vad det är dyrt att handla! :O Men vi är ju ganska så många i alla fall ; P GOTT kommer det i alla fall bli! : D
Nu ska jag terrorisera patricia med fler sms så vi kan bestämma när vi ska gå : )




Have a rainy day!

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0