Klippt : )

Har nyss varit och klippt mig. Blev jätte nöjd, men det var inte meningen från början att den skulle bli som den blev utan det var en annan frisyr vi utgick ifrån som slutade som den blev : ) Hon sa att jag hade jätte mkt hår ja tjockt hår och hon tunnade ut det jätte mkt men det känns som att det nästan inte är någon skillnad ;P haha
Men hon gjorde ett skitbra jobb där ! :D haha hennes kommentar var "nu ser du ut som en helt annan människa!" : )

Försöker hitta batterier till kameran så jag kan lägga upp bild på min spontana frilla :D men hittar inga : / alla är slut... Jäkla skit...
Men jag är iaf supernöjd och kommer tjata om det i år och dar :D Men mamma verkade inte tycka om det... Synd för henne : )

Kommentarer
Postat av: patricia

FIXA BATTERIER,JAG VILL SEEEEEEEEEE !

2009-06-22 @ 18:30:59
URL: http://totalsatisfaction.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker det är jättesnyggt. När du visade bilden på frisyren du skulle ha så blev jag lite ställt när du kom i en annan frisyr

2009-06-23 @ 22:40:04

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0