måndag, kväll och mkt

Efter skolan idag gick jag och Alexandra ner på stan och jagade peace and love biljett till henne. Tillslut fick hon tag i en och vi kunde äntligen gå ner och sola : ) Dom var lite läskiga dom där 3 och 4... Har aldrig solat i dom, 3:an var liten som jag vet inte vad, sen skulle den ner med knappar det var läskigt.... Sen tog vi en läsk på beppes och inväntade hennes buss sen åkte hon hem...
Men ensam blev jag inte efter det. Patricia hade bestämt att hon skulle umgås med mig. Vi kollade på ice age och sen gick vi ut och hade inget mål att gå så vi gick till Linkan som var hos frissan. Jävlar vad snyggt hennes hår blev. Det gillade jag verkligen : ) haha

nu sitter vi här tillsammans i min soffa och kollar på när Jockes lillebror, Edvin, ska spela halo och vet inte vart kvällen bär. : ) men det ska nog bli bra det med....


Kommentarer
Postat av: malin

jag avskyr att sola i trean, svinläskigt för det är så litet! och fyran är för stor istället :P och knapparna i trean är jag livrädd för :P

2009-06-08 @ 21:53:57
URL: http://malinmariearvidsson.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0