måndag morgon, 4 dagar kvar : )

Vaknade kl 6 för att Jocke skulle upp för att komma till jobbet. La mig vid halv 2 i natt så det känns ju inte så kul kommer vara som en död idag ;P men det får man väl leva med ;D

Det känns som att vi är den enda skolan i hela sverige som inte tagit studenten än :D De flesta skolorna tog ju studenten i fredags ;P Det var ju inte allt för tjusigt väder då inte ;P men kollade på smhis hemsida och det verkar inte som att vi får bättre : ( det skulle bli regn på kvällen på fredag. Men jag har ju beställt SOL!!! aja, nu ska jag fördriva tiden med något trevligt så jag kan få tiden att gå : )

Kommentarer
Postat av: Alex

va rengn på kvällen ;o skit! jag vill ju ha massor av sol!

2009-06-08 @ 09:13:55
URL: http://lutea.blogg.se/
Postat av: Alex

va rengn på kvällen ;o skit! jag vill ju ha massor av sol!

2009-06-08 @ 09:14:06
URL: http://lutea.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0