måndag morgon och ångesten stiger...

Undra om det bara är jag eller finns det fler?
Jag har en sån ångest i kroppen för att jag inte har ett jobb. Eller jag vet inte om det är där det sitter men jag har iaf ångest över att jag inte har något att göra om dagarna nu. Finns ingen skola att gå till inget jobb heller... : (
Det är fasten skit jobbigt och jag har inte ens har något ledigt allt och känner redan såhär... Nu förstår jag alla arbetslösa människor. Fy vad hemskt att vara det!!! Nu ska jag äta min macka och tycka synd om mig själv plus se om jag hittar nå mer jobb...

Kommentarer
Postat av: patricia

Det löser sig damen,du har sökt massa jobb redan & jag vet att du knappast är den som ger upp!

Kom ner till Sthlm till mig,så kan du söka jobb,bättre att möta face to face än mail? :)

2009-06-15 @ 10:40:23
URL: http://totalsatisfaction.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0