Prov, skola, betyg, skola, prov...

Idag när jag kollade ut var det regn. Ganska skönt har saknat att ha på mig mina mjukisbyxor. : ) Idag skulle jag göra sista provet i naturkunskap och fick jag MVG på det här skulle jag få det i slutbetyget, kände att jag hade en jävla press på mig själv. Men tror du man klarade det?! JA SJÄLVKLART!!! :D Så jävla bäst!

Nu ska jag bara vänta på att skiten jag gör nu ska ladda klart så jag kan bränna ut filmen så jag blir godkänd i rörlig bild också. Det skulle inte vara kul att kugga på bara en liten skitgrej. Nej det här klarar vi! :D Btw nu är det bara 10 dagar kvar! :D sug på den ni!!! 

Kommentarer
Postat av: Ulla

Jag vet att du klarar det. Min lilla stolthet

2009-06-03 @ 16:39:00
URL: http://agellina.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0