Studenten 12/6

I fredags tog jag studenten! Helt underbart! gick nog upp alldeles för tidigt för jag höll på att dö av hunger innan jag var hos Linkan. Men jag överlevde! ; ) Mötte upp Patricia vid lidl och snorkallt var det. Inte skönt. Sen bar det av till världens bästa studentfrulle! Shit vad kul det var! Alla var som galna! : D Blev ett riktigt party där!
Sen vandrade vi vidare alla MP3or till vårt mediahus. Där fann vi våra mentorer och vi gick ovh tog kort.
Haha snubben som tog kort berättade för oss att vi var den odrägligaste klassen han tagit på idag! Vi jubblade lite halvt men han tyckte inte vi skulle ta det som en komplimang vilket vi gjorde! : )
Sen var det käk i parken, potatissallad, rostbiff/skinka och bröd. Det slank ner rätt fort sen gick Jag, Patricia och Sara ut och slank in bakom ett hörn och firade lite med cider : ) Kändes som att gå på högstadiet igen ^^

Sen var det betygsutdelning och jag fick mitt älskade SLUTBETYG! : D det var viktigast... Sen försökte vi skriva klart i varandras mössor men alla fick inte allas namn och skit... Sen bar det av till Aulan, den "älskade" aulan. Jag kan ju säga att det inte var det roligaste enda tills dom ropade upp "media" sen "Robin Lundkvist"! Shit vilket jubbel, iaf från oss mediaelever... Det var så jävla overkligt att någon på media fick stipendium. Vi på media har lyckats med något bra iaf!!! :D woho!
Ut ur aulan efter en timme, stå och vänta på att vi skulle få springa ut ur koppar/glasportarna! Galet!
När vi kom ut ur skiten som jag aldrig behöver gå in i igen var det galet mkt folk! Sen och hitta sin skylt det var en annan femma : ) Men det gick efter många om och men... Fick mig massor med grejer runt halsen och massor med kramar! :D Me like kramar... Sen var det bara flaket kvar och massa skrik. Tror vi åkte ett jäkla bra tag..
Sen var det hem och hälsa på alla människor och berätta hur underbart allt var med en röst som knappt gick att höras! Jag kan erkänna att jag skrek så mkt att jag fick hostattacker med jämna mellanrum ;P Men det är så det ska vara ! :D

Sen bar det av till Malin! där var det party party. Fast kanske inte party party på det sättet man själv hade föreställt det... Det var väldans mycket seriöst snack till höger och vänster. Och taxin tog hundra år så jag och Nicole började vandra från skogsbo innan vi fann en bil som tog oss till kingen och det som hände på kingen är en annan historia! :D


Bilder kommer sen när alla är samlade : )

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0