Wedding...

Har glömt att avboka kyrkan som vi skulle ha från början så prästen ringde idag och sa -ja vi ska viga er något bla bla bla... Jag sa till honom att vi har skjutit upp det, då trodde han vi lagt det på is och toneläget var "Jag visste att det inte skulle bli något och skjuta upp det betyder att man är osäker och inte vill".
Jag blev lite irriterad och sa nej vi har bara skjutit upp det till nästa vår för att det varit så mycket med skolan.
Jag är väldigt glad att jag inte kommer ha honom som ska viga oss. Usch han tyckte jag verkligen inte om, han sa dåliga skämt och sen nej då avslutade han det med för att jag skulle fatta att han skojade och övergick till det allvarliga. Nej tacka vet jag pingstkyrkan och Pastorn där! : D

Prästen som ringde lät också väldigt feminin och det gillade jag inte... Har inget emot karlar som pratar feminint annars med vill faktiskt inte ha en präst som låter så... Men det blir nog bra som jag planerat och mamma tjatade idag att jag måste sätta ett nytt datum men jag och Maria (mitt bollplank) håller på och pratar om det : ) Jocke och mamma tyckte att jag skulle bestämma mig, för jag vill inte ha på sommaren (för varmt) inte på vintern (inte min grej) inte för blåsigt (mammas kommentar) men jag har sagt våren, då det knoppar ute när allt håller på/har precis slagit ut.. Då är det vackert. Det visar bara att dom inte har lyssnar på vad jag sagt.. Men jag är inte förvånad över det.

Tycker mitt bollplank kan flytta hit nu så jag kan planera på heltid : ) För Maria älskar (har älskat) bröllop! : )


Kommentarer
Postat av: Ulla

älskar dig med. puss

2009-06-25 @ 10:01:25
URL: http://agellina.blogg.se/
Postat av: Maria aka Bollplanket!

Åh, va glad jag blev över ditt inlägg!!! För igår var jag övertygad om att du tyckte jag var jobbig som vill vara ditt bollplank och pratar lyriskt om ert bröllop. Så jag tänkte ge dig space. Hahaha. Men nu vet jag ju att du tycker det är bra med mig. Och jag ÄLSKAR fortfarande bröllop, jag tror till och med jag älskar det ännu mer nu för tiden! :-D "Jag visste att det inte skulle bli något och skjuta upp det betyder att man är osäker och inte vill" - Men vilken hemsk präst!! Usch, så hemskt. TUR ni inte ska ha honom. Då skulle ni få samma vigsel som vi fick. Huvva! :-S

2009-06-26 @ 19:36:00
Postat av: Till maria

Ja men han sa det ju inte ordagrant men tonen var så ;S Nej han vill jag inte ha.

Var fick du ifrån att jag inte ville ha dig till bollplank och tjosan med space ;P Du är ju inte riktigt klok! :D haha

2009-06-30 @ 07:46:50

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0