Wilma en katt för sig...

Min kissemisse Wilma är nog den mamigaste (?) katten jag känner! Frida är nämligen hennes mamma, och frida är överlycklig nu när hon får gå ut. Men det kan jag inte påstå att Wilma är.
Hon går runt och skricker efter Frida så fort hon lämnar lägenheten, kollar på mig och skricker för full hals i mening med "din dumma idiot gör något då? ta in min mamma!" och grejen är den att hon är för feg för att gå ut själv, så det har jag redan provat. Hon kanske vänjer (?) sig tillslut och fattar att mamma kommer tillbaka in.
Mamma ska bara vara lite mordisk och äta en fågel eller en råtta någonstans och sen komma och mysa med mig i sängen så jag får fågelsjukan eller råttpest och dör så hon och Wilma kan ta över hela lägenheten och ha värsta partyn här. Nja, tillbaka till verkligheten men förstår ni mitt problem och sår i öronen, för hon låter inte vackert! :O


Wilma när hon försöker se söt ut,
dock innan Frida fick gå ut så här är hon normal. ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Lilla bäbisen då.. <3 Hon är som sin bror, som skriker efter sin morbror under hela tiden Felix är ute. :´-)

2009-06-30 @ 07:59:52
Postat av: Ulla

hahaha Du är ju störd

2009-07-01 @ 18:20:11
URL: http://agellina.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0