02/03-09

Åh, när jag ser bilden ovan längtar jag tillbaka till mitt hår. Ja, jag vet ni har fått höra det här 100 ggr minst. Men det är ju så fint. Vet faktiskt inte varför jag färgade det mörkt igen. Var väl trött på livet. Då brukar jag färga håret för att det kan ju gå över. Visst det gör det för stunden men inte i längden ;P Haha det gäller att hitta på saker som förgyller ens vardag nästan hela tiden. Men iaf, har funderat på att gå till en frissa låta dom ta fråm min riktiga färg så jag inte behöver färga. För när jag bleker det blir det ljusare än mitt ljusa och då måste jag iaf hålla på att bleka det för att det ska vara en jämn färg. Och när jag har brunt måste jag färga det 1 gång i månaden för att håret växer så det knakar och en färgning på utväxten räcker inte för det är alldeles för ljust. Piss! Varför började man färga håret över huvud taget? det är en ganska onödig uppfinning.... Men men är huvudet dumt får kroppen lida! Ja, så det visar sig väl hur det slutar i mitt huvud, måste iaf till affifären och köpa en hårfärg så jag kan få bort min utväxt. Funderar på slingor (smala). Så dom blir jätte ljusa. *Usch det är så fiiint!* Jaja nu ska jag sluta gnälla och ta mig en tripp ner på stan!

Have a nive day people! :D

Kommentarer
Postat av: Syster stor.

Jag ska bli blond, nästa sommar. Onödig info för dig men ändå. Haha ;-D

2009-03-03 @ 00:17:41

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0