16/3-09

Idag kom jag och patricia som vanligt sent till skolan. Men det var rekord idag. Det var bara 3 min idag! :D haha
Har faktiskt jobbat idag vilket är ovanligt. Men väldigt skönt. Måste fortsätta med det :) Efter skolan gick jag hem och gjorde mat till projektarbetet. Mums så gott det var! :D Sen gick jag över till mamma, för min klänning har kommit! jag trodde inte mina ögon när mamma messade mig i morse. Hon som sydde upp den sa att det skulle ta 2 månader men det tog bara 1½ vecka typ? Hon måste ju haft en klänning klar i den storleken jag behövde.
Sen pratade jag i telen med Maria i hundra år :) det var trevligt för vi har inte pratat på länge. Sen sa mamma att vi skulle gå, vi skulle på en liten promenad. Så då fick jag lägga på och gå :) Efter en liten sväng hamnade vi på coop och jag köpte växter till köksfönstret :D och en Gerbera :) så fin blomma! Så nu är det mysigt där också.

När jag kom hem hittade jag Patricia och linkan i min soffa :) väldans trevligt. Jag Linkan och Mattias spelade lite Halo, linkan blev förbannad och slutade ;P Sen hamnade jag vid datan och skrev på projektarbetet och skit. Nu kollar jag på spårlöst och kommer nog snyfta en skvätt. Men det hör väl till skulle jag tro ;P Och föresten Arvid vi måste prata lite , om projektarbetet:) Sen skulle det vara kul om du kom till skolan också :)

Adios alla glada :D

Kommentarer
Postat av: Syster stor.

Ja, fler långa telefonsamtal krävs!!! :-D

2009-03-18 @ 21:33:23

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0