22/3-09

Jahapp. Då har man gått och blivit sjuk också. Det var inte det jag hade hoppats på : / Men varför inte? Det börjar ju växla mot vår och då blir jag alltid sjuk... Får nysa hela tiden. Känns som att hjärnan ska komma ut..
Kollar på Tyra show och shit vad damerna handlar! :O En kvinna låg i skuld på 60 000 dollar! För att hon måste handla, handla och handla... näää sånt förstår jag mig inte på..
Usch har tvätt idag också ;S det är inte kul, fast idag kan det bli lite kul för jocke ska lära sig att tvätta ;D Haha
Men han får inte tvätta ensam först en det han kan på riktigt. Vill inte ha rosa tröjor eller gråa ;P

Nej nu ska jag kolla om det är något på tv



ha en bra dag..

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0