27/3-09

Hoppade ivalet idag och tog en promenad. Tog med mig kameran och tänkte ha ivalet på promenaden ist. Jag hamnade nere på holmen sen och fick ganska så fina kort :) Sen var det bara hem och duscha och dra till skolan till naturen... Vi pratade om ozonet som tydligen har blivit bättre än tidigare.
Var tvungen att kopiera Linkans häfte till nationella på onsdag, vet inte vart jag har förlagt mig mitt. :s Typiskt mig att lämna minnet på kudden varje morgon.

Nu sitter jag här och ska egentligen plugga på till högskoleprovet i morgon. Eller jag ska bara få hjärnan i rätt "balans". Har t .ex. inte jobbat matte på ett år :p lite ringrostig(?) där...
Men jag tänker bara att det blir som det blir för så blir det. Orkar inte ha förväntningar på att jag ska klara det eller sumpa det. : )

Nu ska jag väl göra det jag ska och sen städa : ) Det blir skoj... Not...


Gamla byn



 

Ha det gött


Kommentarer
Postat av: Patricia

Du kommer klara det där galant :)

2009-03-27 @ 15:17:44
URL: http://totalsatisfaction.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0