3/4-09

Nu har jag blivit ombedd att skriva mer i min blogg. ;P men jag kan ju inte skriva om jag inte har något att skriva om? Men nu har jag ju något att skriva om ;D haha
Mamma fick besök av en människa plus en till. Ganska onödigt, den började gapa på mamma. Men hallå mamma har väl rätt att prata med vem hon vill och fråga vem hon vill. Eller? Men det kanske står en lag i dennes bok att man inte får göra det utan man måste göra si eller så. Jag blir så trött på människor ;s känns som att jag bara får skriva irritations inlägg här. Men det kanske kommer något positivt snart? om jag har turen med mig ;P eller jo jag ska till Sthlm på fredag och patricia hade räknat ut att det var 50 nänting timmar kvar innan jag kom :D haha snacka om att ha tråkigt.

Men vi skulle ju egentligen gått ut i avesta med alla brudar men det gick sig inte så då bestämde vi för att ta en korgtur i sthlm ist :) mkt bra mkt bra beslut :)
Nu ska jag kolla klart på arga snickarn, haha lite kul det är ;D möhöhöhöhöh

Hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

haha ilske inläg är bra :D skriv ur dig bara!! :D

2009-03-04 @ 21:05:03
URL: http://emsforpresident.blogg.se/
Postat av: Sara

good girl ;)

2009-03-05 @ 06:03:30
URL: http://freaksaraa.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0