Nattens händelse

Natten som var träffade jag upp Linkan och vi gick till markus och snackade. När vi stått där ungefär en timme, vad är det vi ser då? Jo en grå volvo som åker mot oss. Det kändes jävligt obehagligt kan jag säga, när dom stannat sådär 1 meter ifrån med bilen åker rutan ner på passagerarsidan.
(Konversationen mellan mig och henne)

-Hej! vi är från polisen.
-Va?
- Vi är från polisen.
- Jaha Hej
-Är det något fel?
- Nej vi pratar bara hon mår inte så bra.

Självklart kollar dom på en som att man supit.
Och verkligen studerar ens ögon.

-Är det något vi kan hjälpa till med?
-Nej det kan ni inte...

Då kunde dom äntligen åka. Trodde jag skulle dö av skratt sen. Det kändes så patetiskt att dom kom fram sådär. ;D
Men har dom inget bättre för sig än att åka och kolla vad 2 tjejer gör på marusskolan så varsågod.


Kommentarer
Postat av: Patricia

HAHAHAHA!

2009-03-21 @ 16:52:24
URL: http://totalsatisfaction.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0