Skjut dig själv för fan ditt vidriga as!

What the fuck är det för värld vi lever i?! Åk hem dit du kom ifrån ditt jävla äckel! Hade jag vetat vad du gjorde så hade jag nitat dig big time och det kan jag lova! Du ska vara jävligt glad att jag inte vet hur du ser ut för du skulle få höra på fan! Men du ska nog få ditt straff, det kan jag lugnt lova!
Du ska fan inte komma hit och tro att du kan göra vad du vill för att du ser en snygg tjej! gör du likadant där också?! Jag blir så jävla sur för att vissa tror att dom kan göra vad som helst! NEJ DET KAN MAN INTE! Ni kanske tänker nu att jag är någon jävla rasist eller så, men det är jag inte. Det är bara inte okey att behandla tjejer hur som helst! Alla som gör en tjej illa kan lika gärna hoppa från en bro! Jag tycker inte att en människa är värd att leva om den gör en annan människa illa eller kränkt! GAAAAH! Idiot!!!

Kommentarer
Postat av: Syster stor.

Har nån blivit misshandlad? Våldtahen? Bara fått se en ful människa? Tell me, tell me!!

2009-03-02 @ 03:16:31
Postat av: Mamma

Vad är det som hänt :O

2009-03-02 @ 10:29:11
Postat av: Till Maria och mamma

Nej det är ingen som blivit misshandlad eller våldtagen men bara förnedrad för att just den människan trodde han kunde göra vad han ville! Äckel!!!

2009-03-02 @ 14:58:29

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0