25/3-09

Äntligen fick jag slingorna gjorda... Dom har legat och skräpat i mammas soffa i flera veckor nu. Så igår gjorde jag dom men jag orkade inte ha i dom hela tiden ut, var så himla trött så dom är inte så starka. Mer ljusbruna : ) glad att dom inte är orangea(?) iaf ; D
Idag blir det att städa och kasta bort allt som inte har en plats. Så onödigt med så mkt skit som ligger och stökar ner...
Idag är det sommar ute! Eller sommar och sommar solen lyser och det är snart sommar! : D Jag blir alldeles lycklig!
Ska klä på mig och ta en mysig promenad, kommer säkerligen dra med min karl och vi kommer hamna på stan ; P har lite grann som jag vill ha köpa : ) Så han får gott följa med.
Ska bara väcka honom.


Hej så länge ( :

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0