26/3-09

Idag tog jag en tripp ner på stan med Linkan. Vi mötte upp Jocke och gick till corner och fikade : )
Jag köpte en kaka med chokladbitar i, vilket jag inte skule gjort. Blev helt hyper av den! :o helt sjukt! Men jag och Linkan hade dökul ändå ;p
Sen har vi den där läskiga ungen som drar sig fram överallt på corner. Jag och Linkan skrattade så tårarna rann (jag iaf) sen satt ungen och stirrade på oss och sen trodde hon att vi skrattade åt henne så hon började hasa sig sakta fram mot oss, men hon hann inte enda fram, som tur var kom hennes mor och tog bort henne. kändes befriande. Sen ville inte Jocke sitta kvar där med mig så vi gick in i plus ist. Jag "råkade" få med mig lite nytt hem. Ett linne som är en klänning. Det är som ett linne som är långt så det blir en klänning, sen blev det en ny foundation(?), puder, rouge och shampoo, balsam och duschkräm ;P Men de 3 sista lurade h&m på mig, för om man handlade för 400 fick man 100 kr på presentkort och mitt gick på över 300 så det blev väl en bonus antar jag ;D haha

Jocke gick hem han orkade inte vara kvar med oss. Så när jag och linkan gick hem frågade hon varför kaka just heter kaka och inte koko t. ex. Så vi har nu döpt om kaka till koko men hon säger cockie eller kacka... Förstår mig inte alltid på den damen ; P

Fick present av linkan idag : ) bättre sent än aldrig. Det var 2 glas, 2 muggar. Jätte fina! : ) Dom ska vi dricka läsk ur i sommar : )










Patricia hade varit på kryssning så hon köpte Gin till mig : D Muuuuuums!!! Så ska bara ta reda på vad dom kostade så hon kan få pengar i år och inte om 100 ; D haha
Linkan fick sin älskade tub med sprit i nu, äntligen, eller inte ; D Hon blir helt flum av den och yrar om massa skit och grejer. Den har lemon smak men hon yrar om att det är lime och lemon samma sak ;D haha
Hon kan hon om hon vill : ) hmm, vad mkt hon det blev

Vi kollade även på en snurrig film hos patricia. Det var en tjej som blev kidnappad av en gubbe som hade paserat deras fönster under veckor? Sen blev hon inlåst i ett rum och gubben satte på dörren och porslinsdockorna. Sen snurrade det om att hon var en häxa enligt henne men så var det tydligen inte för hon eller han drömde det. Ja kort och gott den var helt knäpp! Det slutade iaf med att han sköt sig själv för han ville vara hennes pappa men hon rymde...
Sen tycker malin att det skulle bli en uppföljare på den fast då skulle hon kidnappa en liten pojke och stänga in i ett rum och sätta på en dörr med flatlöss? Undra om jag tolkade henne rätt ;s



Natt natt!

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0