11/3-09

Igår kom Jocke hem efter att ha varit i västerås hos sin mamma. han gjorde även  teoriprovet i måndags och det gick galant! :D så i morgon är det uppkörningen och den kommer nog också gå bra! :D Men iaf när han kom hem följde han med mig till tandläkaren. Hon sa att jag skulle börja använda tandtråd eller plackers som det så fint heter. Så jag lär väl göra det. Sen gick vi en sväng på stan och jag köpte ett par nya leggins och nya skor :) Sen gick vi och käkade :)
Sen sa han att han hade en peng som han tänkte köpa något till mig för.

Jag får dåligt samvete ibland när han köper så mkt saker till mig typ hela tiden. Men det är ju egentligen upp till honom och det går inte att trottsa om han verkligen bestämt sig. Men i varje fall så skulle han till interflora för jag listade ut att han ville köpa blommor för han sa att han skulle köpa en sak men ändå inte en sak, så det var inte så svårt ;P Men fick inte följa med in och se vad och inte öppna först en när vi kom hem. Och tadam det var 3 stora röda rosor :D Så underbart fina! Sen sa han att han tycker att han aldrig köper eller unnar mig något, men jag tycker det händer ofta. Men jag klagar inte att min sötnöt vill visa sin kärlek till mig <3




Rosorna taget med mobilen. Orkar inte koppla in kameran


Sen idag lagade min älskling mat :) vilket inte händer ofta så man får riktigt njuta när det väl händer. Det blev kyckling. Han kryddade ganska mkt så trodde det skulle bli stark men det blev så jäkla gott :) Han sa till mig när han kryddade att om jag tyckte att hans mat var äckligt skulle han aldrig mer laga mat för han vill inte att jag ska tycka att hans mat är äcklig. Men det är ingen risk Jocke! Sen hade vi lite krig med en ramlösakork som han bara var tvungen att ta från mig bara för att jag höll i den så det slutade med att jag kastade iväg den och sen gick vi till hemköp för att köpa juice :)

Sen hamnade vi vid Ben & Jerry's glassarna och så visade han den han köpte för han tänkte att vi skulle mysa med glass idag när vi skulle öva hos mamma ;D Men kräsen som jag är äter jag inte frysta jordgubbar? eller sylt i glass eller cheesecake så jag sa att han får tyvärr äta glassen själv. Nej då skulle han köpa glass till mig också tyckte han och jag hade ingen talan där inte. Han tvingade mig att tillåta honom att köpa en Ben & Jerry's glass till mig. Så Jag fick en också. Men eftersom jag slutat äta socker i vardagen får den snällt stå och vänta i frysen tills på lördag :)
Älskar min karl för han är bäst! Tycker jag iaf <3

Nu ska jag hoppa mig in i duschen och tvätta bort allt svett som jag framkallat vid träningen och se lägga mig under mitt mysiga täcke och burra ihop mig och bara somna :) usch nu måste jag skynda mig för det där lät så underbart! :D

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0