13/3-09

Igår fick Jocke körkortet! :D så glad för hans skulle att det gick så bra! :) Han skulle köra upp 12 sa han till mig men innan det ha en körlektion. Klockan blev 13 han ringde inte, klockan blev 14 då ringde han mig. Trodde nästan något hade hänt eller att han missat det eller något, nej då kommer det fram att han förklarat på lite fel sätt. Han skulle ha körlektion 12 och köra upp 13. Det förklarade varför han tog så lång tid på sig ;p haha. Mamma messade mig och sa att vi måste fixa en tårta för om han klarade det skulle vi fira det. :) så jag gick till hemköpt och inhandlade lite skit. Sen gick jag hem och lagade mat och fixade en tårtelitårta :)

Idag har jag gjort naturkunskapsprovet, vet inte hur det gick men hoppas det fick skit bra. Svarade nästan på allt tror jag ;P Kändes bra för mig... Sen gick jag och Patricia ner på bullens för att träffa hennes mamma så vi tog en liten fika :) Utanför bullens stod en stor gul buss ;D haha det var Larz kristerz buss. Dåligt kul det var att se den där. Sen såg vi hur dom kom och vandrade en efter en ner på stan, dom hade jackor på sig som det stod "dansband, all the way baby och sen larz kristerz. Haha sen på coop skulle Yvonne prata med en som vandrade runt där och det var lite kul för man såg på patricia att hon tyckte det var pinsamt ;P
Sen vandrade vi till h&m hittade ett skitsnyggt blått nagellack som jag nog ska införskaffa mig i min samling men inte idag, Kändes som ett onödigt inköp ;P Sen en fin tunika/klänning, inte så dyr men kändes också sååå onödigt. Får ta det en annan gång ;P

När jag kom hem hittade jag jotex katalogen på bordet, inte så bra av jocke att lägga det är han borde snarar kasta det så fort det ramlar i brevlådan. Blev ju tvungen att gå in på hemsidan och självklart beställde jag ;P Det blev ett skoställ, en hatthylla med galjar till och en kroklist att hänga under hyllan, en badrumsmatta och en caf'egardinstång till badrummet :) Och det blev inte så dyrt heller :) mkt nöjd med inköpet, det tar bara 2 veckor att få hem det så kommer tjata hål i öronen på jocke innan paketet kommit fram ;D haha. Synd att jotex inte har badrumskåp. Hmm.
Nu ska jag gå oh börja med maten så inte Patricia ringer mig sen vid 7 och tjatar på mig för att jag inte kommit än ;P vi ska gå ut och ha det mysigt hon jag och linkan, möjligen hennes mamma ska följa med också! :D
Ha en trevlig helg damer och gubbar :D kommer antagligen inte orka skriva blogg i helgen om jag nu inte hamnar vid datorn i morgon ;P


Kommentarer
Postat av: Syster stor.

Bojkotta Bullens!

2009-03-15 @ 00:56:43
URL: http://mialisa.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0