8/5-09

Idag vaknade jag före klockan igen, som alla andra dagar den här veckan. : / Men det var väl iaf bra för då kom jag upp i tid : )
I morse, för en gångs skull slog jag på tv och kollade på Vakna med the voice. Både Paul och Jakob är inte där dom är borta så då har dom vikarier, den ena är Kjell. Han är banne mig inte klok på en fläck! Men shit vad han är rolig! : D
Det var han som höll i rapattack idag. Haha det var så sjukt kul, han gjorde den till sig själv. Sen var det massa som hade mailat in och berättat att det bara var skit typ. Att han hade förstört allt, men dom kan ju inte mena allvar?!
Nej det kan dom inte. Då är dom ju knäppa! Men jag diggade det stenhårt! : D
Sen möte jag upp Patricia på hemköp och vi gick till skolan efter lite shopping där inne.
Nu sitter jag här och ska skriva ett CV till foto men det vill inte komma fram något och vet inte vad jag ska skriva.
Men om jag har riktigt tur så kommer det upp något i det smarta huvudet! ;D haha


adios! : )

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ja men det skulle va en rolig grej, och det försviner efter ett tag :/ + att jag hatar mina läppar

2009-05-16 @ 23:22:11
URL: http://lutea.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0