Klockan är morgon...

Hej alla glad så här tidigt på morgonen! : D Igår var jag inte alls på bra humör men nu när jag sovit är jag hur glad som hellst fast det är tidigt : )
Ska snart klä på mig och skit och göra det där man alltid gör varje morgon. Undra varför man aldrig tröttnar på det? För det skulle jag gjort om jag var medveten om det ;D haha
Skulle ringa och väcka Malin idag. antar jag. eftersom hon bad mig ringa henne när jag går upp. Skickade först ett meddelande för att se om hon redan var vaken, sen dog telefonen. Och jag har ingen laddare för den har min käre bror.
Hmm, hur ska jag nu få tag i den människan? Hon får nog klara sig själv *fniss*

Idag innehåller hela dagen MEDIA! känns jäkla segt, har nada att göra och vi sitter bara i rum och ser dumma ut. Men jag och arvid (malin nämnd ovan för er som inte fattar) ska göra klart vårt arbete idag. Ska bli så jäklans skönt!!! :D

Nu ska jag använda min glädje till att dra röven till garberoben och hitta några trasor att ta på sig...


Heeeeeeeeeeeeeej sålänge! : P

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0