Lördag, kväll och tv

Idag har jag och Linkan jobbat med svenskan. Vi har gjort ikapp dom frågor vi låg efter med och det är underbart! : D Nu är det bara 2 prov kvar. Men dom blir jag nog klar med i ett nafs ; P

Just nu kollar vi på Eurovision song contest. Hittills har det varit några få bra, men shit allvarligt! Vissa är ju bara pinsamma. Och det verkar vara något med fioler också... hmm... Jag har kommit fram till varför jag somnat dom flesta gånger jag sett detta, det är ju för sjuttsiken vaggvisor. Men kanske inte just nu. Hon som sjunger ser ut som Cher och har botoxface : O Sen är det playback också, fast linkan vill förstöra och säga att det bara var när hon gick loss på trummorna men nej, varför inte fuska hela och bara den lilla pluttstället...
Nu ska jag fortsätta och kolla och försöka få linkan att diskutera lite ; P

Önska mig lycka till på den ; D

Kommentarer
Postat av: Malin

haha! men cher är väl snygg? ;) tycker nog nästan mormor är snyggare än hon faktiskt :S

2009-05-22 @ 16:29:46
URL: http://hmz.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0