Måndag morgon...

Idag har Igge haft föreläsning om Snällhet, glad och ledsen. Sen diskuterade vi vad vi skulle ge till lärarna. Vi kom fram till att vi skulle ge Igge en wisky. men det känns dumt om vi inte ger dom andra lärarna något. Det vill jag, känner mig elak annars. Hmm... Det blir ett problem att tänka på.
Vi disukterade även Champagnefrukosten, Det blir en fest de!!! :D mums säger jag bara. Det kommer bli så kul. Nu ser jag faktiskt fram emot att ta studenten! : )

Nu ska jag diskutera med dom andra RBLmänniskorna och Walle : )



Have a nice day... ( :

Kommentarer
Postat av: Anonym

studenteeenn! Usch jag år ångest :P

2009-05-19 @ 18:26:08
Postat av: Malin

i´m proud of u :´)

2009-05-22 @ 16:30:45
URL: http://hmz.blogg,se

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0