Valborg!

Igår var det valborg. Förstår inte grejen med valborg egentligen? Visst det är typ att välkomna våren som redan är här och då kan vi ju lika gärna välkomna en annan årstid. Nej det med valborg har jag aldrig fattat, folk super ju bara i alla fall. Det är ännu en undanflykt för att få supa skallen av sig. Man super ju vid alla högtider idag. Gå ut en lördag och sup ist för på julafton, nyår, valborg osv... Hmm...
Men till gårdagens dag : )

Jag grillade med mamma, Jocke, Mattias och Malin (syster). Det var hur gott som helst, sen ringde Linkan, hon ville grilla men jag som redan var klar med det så hon fick grilla själv, men hon kom till mig och fick det vi grillade ist : )
mums kyckling...
Sen käkade vi jordgubbar och grädde sen bar det av till Holmen. Jag kan ju säga att det var knappt något folk där men vi gick och satte oss vid karlfeldtsstatyn och snackade : )
Sen gick vi upp mot  stan och då ringde John upp och sa att han och Adam kunde komma ut : )
Vi gick ner till holmen igen efter en tripp på döde centrum där vi mötte en full Nicole, en full Sandra, en full Sarah(?) med karl Haha..
På holmen mötte vi en snubbe som skulle mucka gräl med John för att John tittade på honom. Han sa åt oss att gå åt det håller och dom åt det andra. Det roliga var att vi redan var påväg åt de hållet han sa. Shit asså, patetiska människa.
Han sa även åt Linkan att klä sig som en riktiga människa, men hur klär sig då en riktig människa? Är vi alla inte riktiga människor? Hur är man om man är på låtsas?

Valborg innebar iaf fint väder : ) Förra året var det kallt och regnade.



Jag hade en kul kväll med er! : D thanks!



 


Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0