Den drömmen man inte vill ha!

Den här natten var verkligen inget att hänga i julgranen! Jag hade en hemsk dröm!
Jag drömde om bröllopet och det var inte kul.
För det första så var det bara 15 st som hade anmält sig att komma,(hans mormor eller morfar skulle inte ens komma) så när den stora dagen var här så var jag försenad till frisören, mamma vägrade stryka min slöja, katten käkade stackars fåglar utanför porten, vi hade inte ställt i ordning nånting!

Det fanns inga placeringslistor eller kort så dom skulle veta vart dom skulle sitta, men å andra sidan så varför skulle man behöva det när bara 15 st skulle komma! Blommorna var inte på plats, inte ens ljusskålarna var på plats. Snacka om att ha ett oförberätt bröllop, jag hann bara drömma tills jag klev in i bilen påväg till frisören sen kom Jocke och väckte mig! Tur var väl det!

Men det var hemskt att veta att bara 15 st av alla vi bjudit skulle komma. Det var hjärtskärande...

Nu kommer jag bli ännu mer besatt i att allt ska bli exakt som planerat, med andra ord perfekt!






Det får inte gå fel...

Kommentarer
Postat av: Sara

haha gumman då :) tur att det bara var en dröm, för jag kan lova dig att inte Bara 15 st kommer komma. fler än så älskar er! :D

2009-11-22 @ 15:28:50
URL: http://freaksaraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar Sara: Ja det tycker jag med, skulle dö om det blev så på riktigt. Ja jag hoppas att tillräckligt många älskar oss för att det ska bli en underbar dag! Fast för mig skulle den bli underbar att ha mina närmaste vänner och familj. : ) Så du har ingen ursäkt, även om du är sjuk ska du komma!!! <3

2009-11-22 @ 18:55:26
Postat av: Sara

haha självklart kommer jag även om jag är sjuk! ni får skylla er själva om jag smittar er. jag SKA vara med :D

2009-11-22 @ 19:15:04
URL: http://freaksaraa.blogg.se/
Postat av: Ulla

Lilla gumman det är redan mer än 15 som svarat

2009-11-25 @ 14:04:06
Postat av: Anonym

Svar Mamma: Oh då kan jag sova gott i natt! : O Jag blev så nojig när jag vaknade : S

2009-11-26 @ 11:05:13

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0