En galen onsdag/torsdag

Nu sitter jag och Patricia på tåget som snart ska åka, hoppas jag. Vi ska åka ner till Linkan i Färgelanda! : D det är så underbart! haha linkan messade och frågade om vi var vakna när klockan sisådär var vid tio, klart vi är vakna eftersom vårt tåg går om en min liksom : ) men hon är väl förmodligen orolig att vi ska missa tåget. Men linken vi är inte mina systrar ; D ( haha pik till er )

Vi kommer inte fram fören 6 någon gång vilket suger, men det kan nog bli ganska kul att jävlas med Patricia, hon blir så fruktansvärt irriterad. : )

Igår när jag kom fram till sthlm satt vi och vantade på min syster som nyss vaknat när jag anlände till sthlm, men hon kom tillslut och vi åkte till hennes jobb och drack en latte, som btw var galet god! :  ) Sen gick vi en runda på stan och hittade en nyårsklänning. Den är täckt av paljetter och det är coolt att jag ville ha den eftersom jag inte vanligtvis tycker om paljettkläder, men där hade dom skitsnygga, ska lägga in den sen.
Sen fick jag en lyckta från indiska av maria jätte fint att hänga i rumsfönstret : )

Maria bokade bord på hennes jobb så vi gick dit och käkade sen. Jag lovar att jag aldrig ätit så god mat i hela mitt liv! : O det var sjukt gott! Det var entrecote med hemmagjord klytpotats och en underbar sås! : ) Sen åt vi efterrätt och drack kaffe och sen hade jag ont i magen. Men det var det värt! Så jag kan rekomendera att alla som ska till sthlm ska gå och käka på Järntorgspumpen bar & restaurang i gamla stan.

Kommer kanske inte uppdatera min blogg nu speciellt mkt under helgen eftersom jag ska vara med mina babes! : D <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Vadå skulle jag och Malin missa tåg? Har aldrig hänt. ;-D



Ja vi har godast mat i världen. :-D

2009-11-29 @ 13:42:04

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0