En måndag

Så skönt att vi äntligen är klara i spöksslottet : ) Jag och Mamma var och skurade ur hela skiten igår. Det tog ungefär hela dagen. Och nu är till och med nycklarna inlämnade. Vi har lite kartonger kvar där i källaren som vi ska hämta under veckan.

Har hållt på och fixat en massa i den nya vackra lägenheten idag : ) Gardiner har kommit upp i köket, blev riktigt snyggt där : ) Ska ta kort och lägga in sen när vi kommit mer i ordning och när vi skaffat en ny soffa för den vi har nu är hemsk! : O
Så det viktigaste inköpten nu är mer bestik och en ny soffa.
Nu väntar jag bara på maten sen ska det åka upp mer gardiner : )

Var barnvakt åt adrian i dag också. Det var riktigt mysigt : ) Han matade mina byxor, sig själv och katterna med sin mat. Riktig generös typ det där ; ) sen har Emma också varit här idag och kikat och hjälpt till : )

I morgon bär det nog av till Hedemora och fika på Saras praktikplats.
Men nu är käket klart!

Tjing med er!

Kommentarer
Postat av: Sara

ser fram emot er sååå mycket :D ni kommer få se mig i min snygga mössa jag lär ha också ^^ svart och vit-RUTIG :D

2009-11-02 @ 21:18:50
URL: http://freaksaraa.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0