En vanlig måndag i en unik Madeleine

Ganska så seg dag idag : / Ingen kemi heller för den är inställd : (
Så har bara haft italienska och sen gjort nada... Väntar på att Emma ska dyka upp hon ska nämligen lära sig att baka egna mer nyttiga bröd : ) Sen ska jag tvinga henne att absa lite med mig också! : D (hip hop abs)
Ska försöka hitta programmet som är på 40 min som är dö jobbigt men härligt när det är över : ) Vi får väl se var den skivan smygit iväg...

Längtar till onsdag då jag åker bort en sväg från denna håla, men kommer sakna min älskling så jag kommer bli sjuk. Men det blir nog bra för då försvinner min Patricia-sjuka och på torsdag åker vi till linkan och då försvinner linkan-sjukan också : ) Helt perfekt! : D

Hmm, tycker den där maskinen vart på mer än en timme nu så nu ska jag undersöka min mystiska tvättmaskin! : )
Men jag kommer säkert uppdatera senare ikväll eller inte, kom på att min älskling kommer hem idag! : D
Kan det bli bättre?!

Kommentarer
Postat av: Sara

du har tur du ^^ komma iväg gör susen, speciellt i det här vädret :p

2009-11-23 @ 19:27:22
URL: http://freaksaraa.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0