Första dagen hos linkepink!

Sitter inne på linkans lilla rum och väntar på att hon ska käka klart. Patricia trodde hon var smart för hennes troskant syns på klänningen och skulle köpa trorsor utan synlig kant men köpte svarta strumpbuxor, som att det skulle hjälpa. Men hon kom på när vi kom ut affären hur korkad hon var ; D hahah

Linkan skulle upp tidigt i morse eller ja vid nio halv tio men hon vet banne mig inte hur man är tyst. Hon trodde att hennes gnälliga toadörr skulle vara tystare när hon drog den sakta men den lätt ännu värre. Så ingen sovmorgon inte. Jag och patricia gick ner på fiket och käka frulle, kaffet hjälpte mig verkligen att vakna.

Haha Jocke jag såg ut som din älskade kines i morse som inte tittat fram sen några år tillbaka.

Dom hade iaf nagelack i den här hålan så Patricia köpte ett svart så nu har vi snygga naglar också : )
Ska väl borsta mitt kråkbo för det gjorde jag inte efter jag duschade igår, mm härligt mysigt nu, eller inte ; D


Hej då! <3


Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0