jag kan spela apa

Idag träffade vi en anställd vi inte träffat förut. Hon var ju inte riktigt en människa som gick bra ihop med min kemi, så jag tackar min mamma för att jag kan spela apa : )
Men nog pratat om en sån människa som inte är så bra för en själv! Jag stannade till vid markusskolan för jag visste att Malin skulle hämta upp Amanda då : ) Det är alltid lika kul att träffa min älskling (Amanda då alltså : ) Hon är bäst i hela hjärtans världen!) Malin pratade med Amandas lärare och fick reda på en sak som inte ens borde hända! Gah! jag blev så ledsen när jag fick höra, det är fruktansvärt, det är som att se en repris i hennes liv som bara skulle utspela sig i mitt liv...
Men det ska bli en sån förändring på den fronten!
Sen gick vi hem till mig och drack kaffe och käkade lite rester som jag hade i frysen : )

Sen kom Emma hit så nu ska jag tjattra med dom två nördarna : D


Tjing! <3

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0