Lampproblem...

Smartskallen nr1, som då är jag själv, har skällt åt min katt att hon absolut inte få ha ner min rumslampa i fönstret. Den är från ikea och har en underbar form och är röd. Den skulle jag självklart snubbla på, eller dens sladd snubblade jag på och den åkte PANG ner i golvet, och krukan följde med som en extra bonus. Jag kände bara hur arg jag blev eftersom dom inte finns att köpa på ikea längre. Jag är så deprimerad och det är ingen på tradera som vill sälja en sån heller : (

Så jag hamnade på ikeas hemsida och letade efter nya lampor... Jag fann dessa...


Denna skönhet till köket...

   
Den, eller...                             Den, eller....                            Den, eller...

Den, eller...                       Dom här två..?

Någon av dom jag nu lagt på rad är dom som är med i nomineringen till att få bli en familjemedlem här hemma i vardagsrummet och ersätta den stackars älskling som nu har fått dö en plågsam död...

R.I.P lampan... Hoppas du finner frid utan mig...

Kommentarer
Postat av: Ulla

Haha Du är ju störd. Ta de där 2 och den blå till köket

2009-11-08 @ 20:36:46
Postat av: Sara

haha hatar när man har sönder något som man aldrig kommer hitta något lika av! :p

2009-11-08 @ 21:09:11
URL: http://freaksaraa.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0