One tree hill here i come!

Som sagt så var jag och Emma till Sara idag : ) Det var riktigt trevligt : ) Att vi inte tänkt på tidigare att åka till Sara, hon behöver ju faktiskt inte alltid komma hit ; P
Men vi kollade iaf på gamla bilder på Sara, och bilder när hon hade ett sånt vackert hår! : )

Fick låna med mig hennes hårddisk för att kunna lägga över one tree hill och Greys anatomy! feting nice!
Så nu ligger jag i min älskade säng och förbereder mig på en lång kväll med one tree hill : D
Tror även att min katt nyss lagt av sig en rejäl brakare för det stinker verkligen kattskit! : O Snuskkatt!

Natt och adjö! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

haha djur som gasar är verkligen otrevligt :D som tur var så springer iaf alba iväg när hon släppt sig, fast iofs, odören stannar kvar T__T

2009-11-10 @ 22:16:42
URL: http://freaksaraa.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0