Punisen vet hur man ska väckas

Idag vaknade jag kl 12 av att Sunisen kom och buffade i mig. Han var lite hungrig sådär så fick gå till hemköp och köpte burkmat, vilket gjorde han galen när jag kom hem. Han klättrade på bänken och buffade i mig för att han tyckte jag var för långsam, sen skorrar han med rösten så härligt när han vill ha något gott : ) Min älskling.
Sen kom Emma till mig för vi skulle ta medkartonger till henne så vi kunde städa lite i garderoben.

Vi plockade upp det som låg löst på golvet och la ner i kartongerna och vek ihop kläderna och hängde in Patricias kläder längst in och fick in allt deras där också (påsar, kartonger osv.) Det blev riktigt fint : )
Sen rev vi ner allt som låg på översta hyllan och vek ihop det också och la det fint på hyllan igen : )
Det var riktigt kul att få det fint så Emma känner sig mer hemma.

Sen fick jag smaka på pizzan hon gjort hemma, med kyckling, det var riktigt smaskigt!
Mycket väl godkänt på den ; )

Nu ska jag snart traska hem och städa lite själv där kanske : P Jag ska iaf tapetsera om i v-rummet så fort som möjligt, för har verkligen redan tröttnat på fondväggen(?) och de vita väggarna också. Det blir nog nougatfärgat där inne. Sen ska jag ha nytt till sovrummet, grått. : )

Hej då! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

hhaah :D ja fondväggen kan jag tänka mig på att du tröttnat på, blir väl så med en såpass detaljerat vägg som inte flyter in med eran inredning och så :)

2009-11-22 @ 19:16:03
URL: http://freaksaraa.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0