Shulululu!

Madde sitter & pluggar italienska,så jag tänkte smyga min in här & skriva lite :)
Jag har ju tagit bort min blogg & bdb,använder inget av dom längre,så onödigt att bara ha skiten kvar :)
Som damen skrivit tidigare i ett inlägg är vi på tåget nu,bara massa skog & stolpar.
Senast jag åkte till Pinken (själv) hade jag inget att göra,så jag räknade stolpar,ni anar inte hur jävla många stolpar det finns på vägen mellan Sthlm & Gbg ;o

Jag är sjuuukt rastlös,har redan varit nära att somna,mina ben har typ domnat & jag är läskigt uttråkad. OCH tåget är piss,dom har inget uttag så man kan ladda datorn,sååå ingen film för oss,neeeej då! Jag får nöja mig med musik & att Madde säger kanske 2-3 ord ibland.
Och varför är det bajsmaskiner med på tåget när jag ska åka? Förra gången var det helt tomt på såna i min vagn,nu är det TVÅ vad jag har sett & hört hitills,skyller på Madde ;;)

Det är rätt så fint väder ute faktiskt & här sitter vi på ett svettigt tåg,KUL JUL!

Igår köpte jag & Patrik en såndär uppblåsbar docka till Lelle ¨på jobbet,som tack blev man kallad idiot & en varning tills nästa gång han ser mig,pft ! Han kommer nog använda stackars Carmencita flitigt,haha !

Imorgon är det Happy hour & kareoke på pizzerian/krogen i Färgelanda,ska tvinga upp folk att sjunga så man får fnissa lite :D Fast tror knappast jag behöver tvinga eftersom alla är typ musikfolk & älskar det,får tvinga upp Pinken som inte kan sjunga :)

Nu dör batterierna snaaaart,hööööööörs people ! :)


// The one and only Patricia

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0