"SovaöverpartyHosMoster"

Amanda sov över hos mig i natt : ) Det är så mysigt när hon vill vara med mig! : D Vi satt och spelade hennes älskade musse pigg spel till nintendo. Det var kul till en början innan hon kom på att man kunde spela det fler gånger än en.. : S

Hon kom isäng ganska så sent så ställde min klocka på nio så vi inte skulle sova allt för länge... Men det var ju ingen fara med det för 8.20 är det en liten tjej som drar mig i armen och säger att jag ska vakna. Det är knepigt det där... Förra gången hon sov hos mig kom hon i säng tidigare och sov längre...

Men yrvaken och alldeles tom i huvudet drog jag röven ur sängen och satt på kaffe vilket gjorde mig genast mkt klarnare i huvudet. Det är hemskt att man blivit sån nu också ; D Kanske därför jag varit så trött alla andra dagar, för att jag inte druckit morgonkaffe. Jag måste erkänna att jag blivit en kaffepimplare : O

Men sen var jag duktig och gjorde frukost till mig, Amanda och Jocke : )
Det var så mysigt att äta tillsammans! : D
Nu ska jag göra lite mer kaffe tror jag, för det var så himla gott! : )

Have a nice Saturday, because I will! : D

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0