Tårtbeslutsångest!

Jag har tårtbeslutsångest! : O Jag vet inte vilken av tårtorna jag vill ha...

  

Den här tårtan är jätte fin och enkel men ändå inte. 
Men den är ju jättefin i rosa rosor, men tänk om den inte blir fin i vinröda rosor? 
Den har ju en väldigt vacker färgbalans som gör tårtan underbar! Men det kanske inte blir så med rött?

 

Och den här tårtan är ju inte så dum heller, den kan man faktiskt ta som den är och den har också en väldans vacker färgbalans... Men den kansek blir ful med bara tre våningar? Och med vinröda rosor vet jag redan nu att den skulle bli skitful så den får vara som den är om jag ska ha den...

Så ni kanske kan förstå mitt problem? Både min karl och min bror tycker den sista, men jag vet inte, jag vill ha båda! Måste nog bestämma själv för det blir nog fel om någon annan får välja åt mig... : S

Verkligen ett i-lands problem!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Jag håller med dem

2009-11-20 @ 22:08:23
URL: http://blogg.passagen.se/agellina/
Postat av: L

På ett sätt är den första tårtan jätte vacker, och den kanske kanske skulle passa i röda rosor.. men å andra sidan så tror jag mer på den andra :)

2009-11-21 @ 17:01:04

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0