Tisdag

Var och hämtade dom allra sista sakerna nu från spökhuset! : ) Så skönt, men det var ju självklart att något skulle fattas, dammsugaren. Och det har runnit ut sand i hallen så får gå till malin och lånna hennes sen : P Vilken tur att vi bor på samma gård nu då : )
Men jag och mamma ska gå och köpa en ny när hon får pengar. Urk så arg jag blir. Men jag ska leta en gång till sen och se om den finns eller inte...

Var förresten ner på älvan och pratade mat till bröllopet, mums så gott det blir! : )
Hoppas alla tycker om det. Jag kanske borde boka åt alexandra något annat som är vegetarian, får maila älvan om det : )
Fast jag funderar över att vi inte tog en kötträtt. Jag är ju en köttdyrkare och nu menar jag typ, fläskfile sånt kött inte köttfärs eller kassler. Ska kolla vad priset blev eftersom vi har bestämt att gästerna ska få betala sin egen mat ist för att köpa presenter. Men presenter är alltid ett plus ; ) haha nej då skämt åtsido..
Hoppas det inte blir för mkt så jag kan ta en kötträtt också ^^

nu ska jag nörda på msn med syster! <3

Adios!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Den kanske fick eget liv och gick iväg själv som så mycket annat i det där huset har gjort

2009-11-04 @ 09:19:47
URL: http://agellina.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0